Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Odottavan aika on tooodella pitkä
Hei taas!Jäi vähän eilen tuo ajatus kesken, kun piti ruveta tekemään perheelle ruokaa. Noissa perheenäidin rutiineissa on omat hyvätkin puolensa. Tulee viimeistään puoliltaapäivin noustua sängystä, ennenkuin lapset tulee koulusta. Minulle on sanottu, että kohtuuton unen tarve on selvä merkki masennuksesta.
Masennuslaääkkeistä vielä pitikin kirjoittaa. En ole kuullutkaan, että masennuslääkkeet voisivat lisätä kohtausriskiä. Olin myös aluksi kovin epäluuloinen masennuslääkkeiden suhteen, ja yritin sinnitellä pitkään ilman niitä. Lopuksi annoin periksi, ja olen nyt reilun vuoden syönyt Citalopram-nimistä lääkettä. Oli tarkoitus, että söisin sitä niin kauan, kun menen töihin, ja elämä jotenkin tasottuu. Ei sit siitä töihinmenostakaan tullut mitään, ja nyt tuntuu, että annosta voisi vaikka jopa nostaa. On tämä niin takkuista. Tuo työelämä pitää varmaankin monia pystyssä, ja jos on vielä mukavia työkavereita ja ymmärtäväinen pomo niin sen parempi.
Että tälläistä tälläkertaa. Pärjäillään!
- Odottavan aika on tooodella pitkähipsurouva
- Re: Odottavan aika on tooodella pitkähipsurouva
- Re: Odottavan aika on tooodella pitkäpippuri
- Re: Odottavan aika on tooodella pitk�hipsurouva