Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Odottavan aika on tooodella pitkä

Moi Pippuri,

Mikä sulla on vointi, onko epilepsia saatu yhtään paremmin kuriin? Kiva kuulla, että kuvat olivat puhtaat! Toivottavasti kuntoutusryhmätapaamisesta on iloa!

Mulle ei tällä hetkellä kuulu kovin hyvää. Marraskuun lopun kuvista löytyi reipasta kasvua ja 19.12. on sädehoidon kartoituskäynti ja sädetys alkaa mahdollisimman pian. Huomenna (vihdoin!!) on aika onkologilleni ja saan tarkemmat tiedot tuloksista. Ne ekat tiedot kun annettiin nopeaa hoidon käynnistystä varten puhelimessa ja senhän tietää kuinka hyvin ne jäävät mieleen... ;)

Ihme kyllä, olo on lähinnä helpottunut. Ei tarvitse enää odotella! :) Ja nyt tuli vahvistus sillekin, että en tosiaaan ole kuvitellut kaikkia niitä oireita mistä olen 4 kk kärsinyt (epämääräistä epilepsiaoireilua, huimausta ja kävelyn kaartumista, muistin pätkimistä, tolkutonta väsymystä jne). Kortisoni on jo helpottanut oloa ja tällä hetkellä en jaksa murehtia sen sivuoireista, koska ainakin vielä lääkkeestä on enemmän apua kuin harmia. Olin kyllä jo kovasti odotellut, että yrittäisin mennä vuoden alusta osa-aikaisena töihin, mutta sen saa nyt unohtaa. No, kaikkea ei voi saada. :)

Olen kyllä äärettömän onnellinen siitä, millaisessa työpaikassa olen saanut olla töissä. Omat työkaverit ovat jatkuvasti tsemppaamassa ja käyvät aina silloin tällöin moikkaamassakin kotona. Saan (!) tehdä jonkin verran etätyötä aina kun jotain sopivaa ilmaantuu ja se tuntuu hyvältä, kun tuntee, ettei ihan putoa kelkasta. Yllättävän nopeasti sitä kuitenkin unohtaa jotkut ihan rutiiniasiatkin! Ei kyllä huvittaisi ajatus, että joutuisi puolikuntoisena töihin työpaikkaan, jossa olisi vastassa tiukkapipoisia ja epäluuloisesti suhtautuvia työkavereita.

Kirjoittelen taas kun saan lisäinfoa. :)
hipsurouva | 13.12.2006 klo 09:47:01