Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: keuhkosyöpä

Hei Pipat,

minä uskoisin, että kannattaa ostaa kotiin apteekista verenpainemittari, se maksaa jotain 70-90 euroa, mutta se uhraus kannattaa. Minun miehelle yritettiin syöttää sairaalassa verenpainelääkettä, joka alentaa verenpainetta, vaikka verenpaine oli hänellä liian alhainen, onneksi hän itse ymmärsi ettei syönyt niitä lääkkeitä ja huomautti siitä, lääkäri sanoi kierrolla että ei niitä tietenkään syödä jos paine on normaali tai alhainen. Sairaalassa vaan hoitajat kantoi eteen kupin, jossa ne lääkkeet oli. Sen sairaalareissun jälkeen mä ostin heti kotiin sen mittarin ja mies ei ole tarvinnu syödä verenpaineen takia lääkkeitä. Hänellä verenpaine on noin 120/70 ja useimmiten alle, joka on normaali,, eihän silloin tarvitse syödä verenpainelääkettä joka alentaa sitä vielä.

Eihän niitä verenpainelääkkeitä saisi omin päin vähentää ja lisätä, jos lääkäri on niitä määrännyt, mutta mä olen sitä mieltä, että tänäpäivänä lääkkeitä syödään liian paljon, pitää yrittää itse kontrolloida jos jaksaa ja pystyy ettei turhaan syö lääkkeitä, mitkä ei ole välttämättömiä.

Onneksi miehellesi nyt voitiin antaa se toinen hoito, toivottavasti siitä on apua.

Yrittäkää jaksaa taas eteenpäin, terveisin kaiku
kaiku | 9.3.2007 klo 23:40:17