Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Älkää pelätkö, kipunne lähtee pois

Heippa kaikki!

Minun on ihan pakko vastata tuohon raamatunlauseiden viljelijään. Tämä ei ole kyllä sellainen foorumi johon nuo siteeraukset sopivat. Kaikilla meillä on tosi,tosi paha olla ja ahdistaa. Jokainen hakee kyllä itse lohtunsa Raamatusta jos sitä tuntee tarvitsevansa. Tässä foorumissa on jotenkin helpottavaa ja vähän vähemmän ahdistavaa kun saa vaihtaa mielipiteitä toisten samanlaisten tai ainakin läheltä pitävien ihmisten kanssa. Huomaa, että en ole ihan yksin pohdiskelemassa näitä kipeitä juttuja . Ja vaikka läheisen tai oman paranemisen kannalta tällä jutulla ei ole mitään tekemistä niin tämä jutustelu helpottaa henkisesti ainakin minua. Sanoinkohan tämän nyt epäselvästi. Tarkoitan vaan sitä, että ei tähän juttuun mitään uskontoa. Ne on toiset paikat mihin ne kuuluvat. Olenkohan ainut joka ajattelee näin?
pipat | 3.5.2007 klo 15:39:27