Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: keuhkosyöpä

Hei kaikki kaukaiset ystävät,meillä kaikilla taitaa olla niin paljon muuta ettei kukaan kerkeä koneelle tai sitten ei vain jaksa keskittyä niinkuin minä itse olen hyvä esimerkki siitä,en suinkaan ole ketään teistä unohtanut mut ei vain saa itsestään irti.Musta tuntuu hirveältä mennä mieheni kanssa tutkimuksiin ja lääkäriin kun emme koskaan saa hyviä uutisia.Tänään miehelleni tehtiin vatsalaukun tähystys kun on Hb aina vain 73-100 vaikka tankkauksia on tehty jo 6 ja cyklocaproneita menee 6tbl päivässä,kasvain ei ollut hävinnyt sädetyksen jälkeen joita annettiin 15krt nyt on hoidot loppu ja 3.8 vatsan alueen viipalekuvaus ja munuaiset kuvataan lääkäri epäili kun ruokatorven ja mahalaukun välinen kasvain ei vuoda niin josko olisi tullut uusia etäpesäkkeitä kun Hb ei nouse?se kuulemma on myös merkki siitä että,etäpesäkkeitä olisi.Tekisi mieli hakata päätä seinää ja huutaa mut kun se ei auta ehkä hiukan helpottaa pahaaoloa mene ja tiedä?mieheni syö melko hyvin ja on pirteä paitsi tänään masentaa.Aika jännä juttu hän sanoi itse perjantaina että,se anturi (kasvaimen nimitys)on siellä vielä kai hän jotenkin tuntee sen?kaikille teille voimia ja haleja ja yrittäkää jaksaa vaikka hammasta purren paljon haleja etenkin Pipatille,Kaikulle ja meidän nuorimmalle eli Tyttöselle t.Peltirumpu
peltirumpu | 16.7.2007 klo 21:29:26