Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: keuhkosyöpä

Hei taas kaikille ,luin Pipat sinun viestisi mutta,en pystynyt heti kirjoittamaan vastausta kun piti sulatella sinun tuskaasi ensin.Niinpä niin perässäsi Pipat minä kuljen vaikken tahtoisi mutta,minkä sille elämälle voi?minun mieheni tilanne ei ole hyvä hänelle ei sädetyksestä ollut apua ruokatorven ja mahalaukun väliseen kasvaimeen siellä se vain möllötää ja ilkkuu,3vkoa sitten löydettiin lisämunuaisissa sekä siinä ainoassa keuhkossa joka jäljellä on myös etäpesäke,mieheni halusi silti sytostaatteja vaikkei ole vastinetta ollut ennenkään siihen mutta,kun potilas haluaa niin lääkäri antaa hoitoja mutta,jos yleiskunto huononee tai ei löydy vastinetta kaikki hoidot päättyvät?minä en osaa sanoa sinulle Pipat oikein mitään mutta,jos istuisit vieressäni niin ottaisin sinua kädestä kiinni ja olisin vain hiljaa koska,luulen ettei aina sanoja tarvita?tiedän itse että,joka päivä jonka saamme olla rakkaittemme kanssa on suuri lahja,yritä ottaa joka päivästä irti aina jotain jonka talleta sydämmeesi?KOITA JAKSAA HUOLEHTIA MYÖS ITSESTÄSI.VOIMAA,VOIMAA KAIKILLE t.Peltirumpu
peltirumpu | 19.8.2007 klo 19:06:54