Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: keuhkosyöpä

Hei teille kaikille,olen jo itse valmistanut itseäni siihen ettei paluuta enää ole,en tiedä onko se oikein vai väärin mut kun meillä kävi syöpähoitaja niin hän sanoi myös ettei mieheni jaksa kauan?kun on kyseessä aivometastaasit niin harva niistä selviää ja kun miehelläni vielä aggressiivinen muoto niin tilanne on vielä huonompi en tiedä?toivon ettei minusta tule katkeraa ihmistä kun olen yleensä niin iloinen ja positiivisesti ajatteleva ihminen mutta,nyt olen huomannut erilaisia piirteitä itsessäni.Toivon teille kaikille paljon voimia jotta jaksatte taistella rakkaanne puiolesta, toivotaan et joku meistä selviytyy voittajana?parhaimmat terkut kaikulle joka jaksat aina kuunneella ja tukea minua vaikka itse en välillä jaksa .Mä oon yksinäinen Peltirumpu lasten huoneen komerossa....
peltirumpu | 9.3.2007 klo 20:34:35