Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: keuhkosyöpä

Hei Kaiku,Pipat,tyttönen ja myös te monet muut ,aina emme tiedä mitä huominen tuo tullessaan?SEURAAVAA päivää ei saisi koskaan tullakkaa olen sitä mieltä,vien huomen aamulla mieheni sairaalaan ja jatketaan tutkimuksia ,pelkään onko taas etäpesäkkeitä nyt sitten vuorostaan maksassa vai vatsan alueella?mieheni on edelleeen huonossa kunnossa eipä syö juuri mitään eikä mene nesteitäkään,jotenkin aistin hänen luovuttavan vai onko alkanut hiipuminen kun tietäisi?kun kysyn hänen vointia niin vastaus on vain että,on niin väsynyt ja voimaton olo vaikkei mene edes mitään hoitojakaan.Tänään olen syntymäpäiväni kunniaksi itkenyt koko päivän ja sitten keskimmäinen tyttöni toi lahjan joka oli kaunis kristalli enkeli joka soittaa viulua ja sanoi kun iskällä on sellainen tahtokivi niin minulla täytyy olla enkeli jika antaa minulle voimia.Olen siintä onnellinen kun minä saan olla 3 ihanan tyttösten äiti ja vielä mummi joten enhän minä yksin silti jää vaikka joudun rakkaastani luopumaan.Muistakaa jokainen myös hoitaa itseänne jotta jaksatte t.peltirumpu
peltirumpu | 18.3.2007 klo 16:30:57