Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiukset, hiukset

No mun tukka alkoi lähteä viikko-pari sytojen aloituksen jälkeen, ja ajelin sitten ihan kaljuksi. En kestänyt tosiaan niitä hiustuppoja jokapuolella ja suihkun kaivoa tukkimassa. Kesän ja sytojen ajan kuljin huivi päässä; johonkin virallisempiin tilaisuuksiin laitoin peruukin. Mutten sitä koskaan oikein omaksi tuntenut.

Oma tukka alkoi pikkuhiljaa kasvaa takaisin ja sellaista untuvikkoa on pidellyt joltisenkin pitkään. Nyt vasta säteiden loputtua on alkanut vahvempaa sänkeä kasvamaan. Aika hyvän näköinen tukka, naapurin mieskin kehui kun pihalla tapasimme ;)

Mustaa ja kiharaa odotin, mutta aluksi pukkasi harmaata, nyt jo päältä vähän tummempaa. Oonhan tosin jo yli viisikymppinen, joten oishan se yllätys olt jos ois tult mustaa...

Tukihenkilö oli rintasyöpähoidoissa noin 15 vuotta sitten ja sai pitää jäähattua päässään. Nyt hällä edelleen tummat vahvat hiukset ilman harmaan häivää, vaikka ollaan suht samanikäiset.

Ei mua toi tukka-asia surettanut, mutta kulmakarvojen harmaantuminen ja silmäripsien katoaminen ottivat lujille :(

No kulmat saa värjättyä, ja toivon että ripsetkin tuosta kasvavat ajan oloon. Sänkitukka-look sopii mulle, joten saattaa olla että jos ei kiharaa ala pukkaamaan niin sitten pitäydynkin tässä lyhyessä mallissa.

Alapään karvoitusta ei kyllä vielä näy, näinköhän tulee enää ollenkaan takaisin?

Hiusten palautumista kaikille ja parantumista kaikin puolin!
Tarutar | 8.11.2009 klo 23:24:23