Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Hoitojen alussa ja kerran sen aikana leikkasin koneella, se sänki oli ihan ok, tosin ne sängenpalasetkin (suurin osa) lähti ja irtonaisina hartioilla ja niskassa ne pisteli, siis ennen suihkua. Eli tavallaan jos höylällä ottaisi niin ei lähtisi näitä "piikkejä". Ite pelkäsin siinä vaiheessa että jos höylään pääni ja juuret onkin jo irronneet, niin miten se tumppi pääsee päänahasta ulos? En tiedä oliko ihan hullua ajatella niin ja olisko sillä merkitystä... Mutta siilenä tukka oli ihan ok, ei se tuntunut pahalta eikä pistellyt. Hoitojen jälkeen kun oli kasvanut sitä untuvaa vedin vielä höylälläkin ajatellen juuri sitä että kasvaisivat nopeammin ja paksumpana, mutta mun mielestä eroa ei ollut, samalla tavalla sitä tuli uutta untuvamaista kuin koneenkin jälkeen. Mutta en tiedä varmaksi! Toki nyt tuntuu kasvavan aika hyvin, verrattuna ainakin kun joku kirjoitti täällä että 8-9kk jälkeen voi olla kohta ilman peruukkia, mulla tosiaan 3kk mennyt ja voin jo olla ilman ihan hyvin.On se vaikeaa, hiusten menettäminen, itelläkin aina ollut paksut ja vyötärölle pitkät hiukset. Taudin alussa sitä ajattelee että pieni hinta se on siitä että saa hoitoa ja se hoito auttaa, että se on pääasia, mutta silti.... minä en kuitenkaan kärsinyt hiusten menettämisestä, joillekin se on paljon vaikeampaa, mutta kyllähän se kirpaisi ja ajoittain otti päähän paljonkin, siinä kun taudin ja muiden oireiden lisäksi menettää vielä naisellisuutensa hiusten(kin) myötä! Ja näyttää sairaammalta kuin olo ehkä onkaan. Loppuvaiheessa ainakin mulla alkoi nää menetykset harmittamaan enemmän. Rankkaa!! Onneksi se on uusiutuva luonnonvara kuitenkin :)
- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetTarutar