Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Hei taas kaikille, varsinkin teille paljaspäisille sisarille!Nyt on kulunut aika tarkalleen vuosi siitä kun jätin peruukin pois. Kolmisen kertaa on hiuksia leikattu. Hidasta on kasvu edelleen, mutta eipä sillä enää niin väliä. Joskus kostealla säällä tai hikoillessa hiukset vetävät hieman kikkaraan, ei muuten.
Toisen kerran kun kävin kampaajalla, hän torui minua siitä, kuinka minulla oli niin kuivat ja elottomat latvat. Klik, klik ja hetkessä meni noin viiden kuukauden kasvut lattialle. Hetken mietin, että kerronko mistä syystä latvat olivat mitä olivat, mutta päätin asian kuitenkin vain olla. Hymyilin vain ja vastasin jotakin epämääräistä. Kyseessä kun sattui olemaan tuntematon kampaaja, jolle en ole menossa uudestaan.
Kun itse aikanaan liikuin peruukin kanssa, näin hyvin harvoin kaltaisia tai huivilla kulkevia. Nyt teitä/heitä on tullut lyhyessä ajassa vastaan useitakin - nuoria, vanhoja - muistoja ja lämpimiä ajatuksia tulee silloin mieleen.
- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetTarutar