Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Tänä keväänä olen hiukseton. Ensi keväänä toivottavasti hiuksellinen. Tukka lähti osittain, mutta ajoin suosiolla kaljuksi. Hoidot ovat kesken, joten en osaa sanoa, olisivatko kaikki lähteneet. Syövät ovat lisääntyneet ja mielestäni rohkeat ihmiset näkyvät entistä selvemmin viestittäen, että tästä selvitään ja hiukset ovat vain osa kokonaisuutta. Itse en salaile sairauttani ja toivon sen auttavan muita. Uskon, että suhtautuminen koko sairauteen muuttuu, pelko häviää, kun sen tuo julki. Joskin olen kohdannut monenlaista suhtautumista asiaan. Mutta jos yksikin läheinen saa lohtua siitä, etä uskaltautuu kanssani keskustelemaan asiasta, olen voittanut jotain todella tärkeää. Tämä vain minun näkemykseni asiasta. Jokainen saa mielestäni toimia kuten haluua. Voimia kuitenki kaikille näiden asioiden kanssa kamppaileville. Ja mukavaa kesän jatkoa. Tuo "karvalakki" ei todellakaan ole tärkein kesätarvikkeeni. Terv Calla- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetTarutar