Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiukset, hiukset

Moi!
MInulta alkoi hiukset lähtemään viime viikolla.. Kolmannella viikolla hoitojen aloituksesta. Saan BEK-hoitoa (bleomysiini,etoposidi, karboplatiini) munasarjasyöpään.
Tukuttain alkoi lähteä ja olin päättänyt jo aikaisemmin , että leikkaan loputkin pois kun irtoaminen alkaa. Todella vaikeaa kyllä oli.. itkua ja naurua. Parissa päivässä tottui ja nyt sitten liikun huivin kera. Peruukkia en ole vielä hakenut, ehkä ensi viikolla sitten.

KYSYMYS kaikille: minä leikkasin koneella hiukset ja nyt minulla on noin millin siili.. kannattaisiko vielä vetää "höylällä" loputkin? Muistan, että jossain oli siitä joskus kirjoitusta.. Jompi kumpi tapa nopeutti hiusten takaisin kasvua. mutta kun en muista mistä luin. Oletteko itse huomanneet eroa!? Siili on tietty hieman pistävä, mutta kaipa siihen tottuu.

Onni-Oikea
Onni-Oikea | 16.11.2009 klo 17:47:52