Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Hei CallaOlen samoilla linjoilla kanssasi. Olen ottanut sen asenteen, että heti kun tukkaa on sen verran, että enää ei voi kaljusta puhua, paljastan pääni. Miksipä peittelemään sitä, että on "tehnyt Cronbergit"!
Nyt olen hyvin lähellä tuota tilannetta. Eilen kävin siistityttämässä niskahiukset kampaajalla ja kun saan uudet silmälasit, jotka sopivat nykyiseen kauniinharmaaseen tukkaani, jätän peruukin pois. Oikein odotan tuota hetkeä!
Sen olen huomannut, että hiusten kasvu on hyvin yksilöllistä. Itselläni kasvu on ollut samanlaista kuin ennen sairastumistakin: sentin verran kuukaudessa. Onkin oikeastaan turha kysellä muilta sairastuneilta, kuinka nopeasti tukka kasvoi.
Minun hiukseni ovat tällä hetkellä noin kolmen sentin mittaiset - viimeisestä sytostaattihoidosta on kolme kuukautta. Monella miehellä on samanmittaiset, jopa lyhyemmät. Kun menen kesäloman jälkeen töihin, aion esiintyä uudessa lookissa, joka alkaa jo tuntua omalta.
Tsemppiä sinulle ja kanssasisarille! Paljastetaan päämme ja ollaan ylpeitä siitä, että olemme käyneet läpi sairauden, jonka hoidot vievät meiltä hiukset!
Maijastiina
- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja