Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Hei!Tukka-asia mietityttää varmaan monia, minua ainakin edelleen. Viimeiset sytot sain heinäkuun puolessavälissä ja nyt poikatukka. Väri muuttui kokonaan, aidosta blondista ruskeahiuksiseksi, onneksi sentään hiukset tuntuvat kohtalaisen paksuilta.
Tosi korkea kynnys jättää toi peruukki, jota sivunmennen olen koko vuoden inhonnut, etenkin kun olen ruskeiden parin sentin hiuksieni kanssa ihan oudon näköinen :(
Silti, ihanaa kun on hiukset!
Toisen syton jälkeenhän ne hiukset lähti todella äkkiä, lähtöä edelsi arka, kihelmöivä päänahka ehkä viikon verran, ajeltiin sitten loput roikkuvat tupsut pois itkua nieleskellen. Ei varmaan tässä sairaudessa tärkein asia, mutta minuudelle kuitenkin tosi tärkeää. Ripset ja kulmakarvat lähtivät onneksi vasta ennen kahdeksatta sytoa ja kasvoivat aika nopeasti takaisin, niitäkin kaipasin kyllä kovasti silloin. Kulmakynä ja rajausväri helpottivat, vaikken ennen ollut juuri rajaillutkaan.
Lämmöllä ajattelen minäkin teitä, joilla asia nyt ajankohtainen ja toivon samalla itselleni, ettei ensi viikon kontrollissa tarjota uusintakierrosta.
Ehkäpä sinne gynen polille voisi uskaltautua ilman peruukkia, ehkäpä?
- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetTarutar