Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Sain 3 x taxotere+xeloda ja 3 x ce+xeloda ja sytot loppuivat elokuussa.Hiukset lähti oppikirjamaisesti 2 viikkoa ensimmäisestä taxosta ja vaikka olin tietoinen että näin tulee käymään oli se kuitenkin itkun paikka.Hiukset lähti tukuttain ja päänahka oli arka.Lopulta hiuksia oli jäljellä muutama tupsu siellä täällä...Lyhennytin tupsut lyhyeksi mutta sänkitukasta ei voinut puhua kun kalju poistoi vähän joka puolelta !
Olin varautunut hiusten lähtöön hankkimalla peruukin kampaaja ystäväni kanssa.Peruukki oli hyvä hyvin omien "entisten" hiuksieni kaltainen.Käytin sitä "julkisissa"menoissa ja kotona,pihalla,mökillä olin huivi päässä.
Hiukset alkoivat kasvaan ce hoitojen aikana jopa sellaista vauhtia että niitä piti kampaajan jo muotoilla !!!! ja jätin peruukin uskaliaasti pois. Säihkädin kun hiuksia alkoi tippua sytojen päätyttyä mutta ne jäljelle jääneet "entiset" hiukset tippuivat pois uusien tieltä.Nyt minulla on lyhyet,pehmeät,tuuheat ja sytostaatti kiharaiset hiukset kun sytostaateista on kulunut 3 kk:tta.Väri on tummenemaan päin sävytettynä harmailla raidoilla! Tämä on niin kiintoisaa etten vielä ainakaan halua värjäyttää hiuksiani vaikka tyttöni onkin ollut huolissaan äidin harmaista hiuksista.(42.v.)
Myös muut karvat lähtivät heti ensimmäisten sytojen jälkeen.Onneksi kuitenkin kulmakarvat ja ripset lähtivät viimeisenä.Sanoikin sädehoidossa ollessani että yksi hyvä puoli tässä nyt on ettei tarvitse meikata ja aamuisin joutuu nopeammin liikenteeseen !
Nyt kaikkialle muualle on karvat palanneet paitsi leikattuun kainaloon.
Ripsetkin ovat kasvaneet eivät kylläkään ole vielä entisen laiset mutta ripset kuitenkin !
Nyt siis sytot ja sädetykset takana ja tamofeniä olen syönyt kuukauden.
Eka kontrolli joulukuussa.
Päivä kerrallaan eteenpäin uudella hiuslookilla.
- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetTarutar