Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiukset, hiukset
Tukka lähti viimeisen hoidon jälkeen (taxotere x 3+ xeloda, cef x 3x xeloda) rajuimmin. Kyllähän tukka oheni hoitojen myötä, mutta pääasiassa säilyi. Käytin toki jäämyssyä ja ja vältin hiusten pesua ja harjaamista reilun vuorokauden ajan tiputuksen jälkeen.Hankin peruukin etukäteen ja suosittelen käymään valitsemassa/näyttäytymässä kampaajalle ennen hoitoja; jaksat itse paremmin ja kampaaja näkee nykyisen tukkasi (jos siis haluat oman tukan näköisen peruukin).
Viimeisin hoito oli 1.9 ja sen jälkeen tosiaan tukka lähti niin, että olin päältä kalju; etutukka ja takatukka säilyi. Päänahka oli arka ennen hiusten irtoamista. Säästin tukkaani tähän päivään asti ja nyt on käyty kampaajalla eka kerran. Onhan tämä lyhyt, mutta ihan nätti. Tukka muuttui HARMAAKSI! :D (ikää 33v)
Mieluummin olen tällä tukalla kuin peruukilla vaikka peruukki oli ihan nätti. Kurjalta se tuntui minun päähäni, vaikka tavallaan oli/on ihanan naisellinen olo, kun on lähempänä omaa "vanhaa" tukkaani (pitkä ja blondi).
Summa summarum: olen tyytyväinen kun pääsin kampaajalle siistimään tukkaani ja vaikka tukka on lyhyt, se on naisellinen ;) (kylie minogue-tyyliin).
- Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetladybird
- Re: Hiukset, hiuksetmilda
- Re: Hiukset, hiuksetTikutaku
- Re: Hiukset, hiuksetUntuvikko
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetzaziki
- Re: Hiukset, hiuksetCherry
- Re: Hiukset, hiuksetlilja-orvokki
- Re: Hiukset, hiuksetKristitty Lilja
- Re: Hiukset, hiuksetTarutar