Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista

Heipsis,

kävin juuri apteekissa. Sheriproctia farmaseutti suositteli pukamiin, tosin mulla ei ole sellaisia jomottavia, vaan oikeastaan peräaukko on vähän revennyt. Mulla kun on leikattu sitä aikanaan synnytyksen jälkeen ja se on vähän "ahdas" muutenkin. Koitan nyt tasapainoilla sen laxoberonin kanssa niin, että ei olisi ripuliakaan. Pitäisi löytää sellainen sopiva annos, että vatsa toimisi, muttei kourisi.

Bepanthenia ostin oikein tukkutuubin alapään limakalvoille, ja A-vitamiinitippoja sieraimiin. Lisäksi ostin lisäravinteita, kun on niin väsynyt olo edelleen. Rahaa palaa mielettömästi kaikkiin oheishoitotuotteisiinkin. Suun limakalvot ovat sentään ehjät, en tiedä auttoiko se jäiden imeskely vai bepantehen imeskelytabletit?

Päänahka kihelmöi koko ajan, joten taitaa alkaa mullakin kohta hiukset harvenemaan.

Muuten ihoni työntää koko ajan jotain kuonaa läpi, päänahasta tulee ihan selvää talia ja kaikki ihohuokosetkin tuntuu pukkaavan talia. VArsinainen kuonanpoistokokemus siis. Hiki haisee ihan kamalalle, kun vähänkin liikkuu, hiukset rasvoittuvat ja ovat elottoman oloiset. Mitään ihottumaa ei minulle ole noussut ja lämpö on pysynyt koko ajan alle 37. Välillä ihoa kihelmöi ja vähän vielä luita särkee, enää en kuitenkaan ole tarvnut särkylääkkeitä.

Tenoxin unohdan kyllä nukahtamislääkkeenä. Siitä tulee huono olo ja suu on kuin Saharan autiomaa aamulla. Koitan vielä sitä stillnoctia tai sitten valvon :o

Aamulenkillä kävin taas ja jaksoin jo paremmin, nyt on kuitenkn jotenkin ventti olo, joten taidan painua petiin kirjan kanssa. Iltapäivästä sitten uudemman kerran ulos :)
kevätmieli | 28.3.2007 klo 12:41:04