Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista
No jaksoitpa Sinäkin Kevätmieli pitkän lenkin tehdä. Itse kävelin tänään ehkä noin 5 km, kun kävin kaupungissa. Tulin bussilla pois, kun tuli siellä kaupungillakin käveltyä. Nyt ei olo ole yhtään niin väsyttävä kuin maanantaina, kun kävelin noin 8 km. Huomenna aion mennä sinne sairaalaan niitä mummoja kävelytämään. Mutta menen polkupyörällä, kun tuo kelikin on noin hieno. Ostin molemmille mummoille pienet lasienkelit ja pääsiäiskortit. Ajattelin heitä ilahduttaa, kun siellä joutuvat makaamaan pitkiä aikoja.Joo, ei tämä peruukki pahalta tunnu. Kävin äsken kirjastoautolla ja testasin pysyykö päässä. Pysyyhän se. Muutenkin ei se paina eikä kiristä. Ainoa ongelma on, jos se on kovin kuuma. Vielä ei ole tuntunut kuumaltakaan. Eräs ystäväni oli myös siellä kirjastoautolla ja hän sanoi, ettei yhtään huomaisi, että on peruukki, jos ei tietäisi. Kovin olen nyt polleana tämän peruukkini kanssa. :0
Huvittaa vaan, kun katsoo omaa pyöreätä päätään peilistä. Ihan uskomaton näky. Mutta onneksi minua enemmän naurattaa kuin itkettää. Huivikin asettui mukavasti päähän. Siinä kun on sänkeä, niin se kivasti liimautuu tuollainen intianpuuvilla-
tyyppinen huivi. Ostin sen joskus yli 10 vuotta sitten kun kävin Israelissa ja Jordaniassa. En muista kummasta maasta, mutta se on sellainen jossa on kiilteleviä lankoja ja on ihanan pinkin punainen muuten. Leipurin myssy on kova sana tänä iltana, kun menen nukkumaan.
Itse ostin tänään Ceridal-öljyä tuohon kaljun voiteluun ja sanoivat että sitä voi alapäähänkin sipaista. Ja itse asiassa vaikka mihin ruumiinosaan. En ole noihin pukamille muuta tehnyt kuin suihkutellut lämpimällä vedellä. Sairaanhoitaja-ystäväni sanoi tänään, että valkovaseliini on siihen hyvä apu.
Kyllä meistä tämän sairauden myötä tulee oikeita itsehoidon mestareita ja varmaan osataan toisiakin neuvoa. Olen jo valtavasti oppinut tämän neljän kuukauden aikana uusia asioita.
Olin tuossa edellisessä viestissä lähdössä lepäämään, mutta en vieläkään ole ennättänyt sänkyyn saakka ja nyt tuntuu, ettei tarvikaan ennen nukkumaan menoa sänkyyn mennä. Olo on sen verran hyvä ja pirteä.
- Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Re: Herceptinistä rankka kokemuskevätmieli
- Re: Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Re: Herceptinistä rankka kokemusPäivä kerrallaan
- Re: Herceptinistä rankka kokemuskesän lapsi
- Re: Herceptinistä rankka kokemusKehäkukka
- Re: Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistakevätmieli
- Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistaTässä ja nyt
- Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistaTässä ja nyt