Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista
Huomenta rakkaat ystävät!Kevätmielelle paljon lämpimiä ajatuksia. Yhdyn edelliseen, eli anna mennä vaan pelastusarmeijalle päivä, huomenna sitten taas tai ylihuomenna touhuat pirteämpänä.
Aloin miettimään, että eihän sulle oo pukannu mahatautia kaiken muun lisäksi, jos siis miehelläsikin on maha löysällä.
Täällä meillä päin se tauti menee jo kolmatta rundia ja mulla oli pari päivää kanssa ihan ripulilla ja öklö olo. Kuulostaa niin tutulta, ensin laxoberonia kun maha on kovalla ja pian immodiumia, kun ei ehdi muuta tehdä, kuin olla pöntöllä..=/
Olen itse ottanut laxoberonia kolmena aamuna hoitopäivää seuraavana aloittanut. Eka iltana 10 gtt ja sitten 5 ja 5.
´Minkä verran sinä? Sen kanssa kannattaa vähän pelailla, jo 4 gtt voi auttaa.
Muistan, kun sopeutumisvalmennuskurssilla oltiin mun miehen kanssa ja siellä oli lääkäri puhumassa seksuaalisuudesta ja naisen haluttomuudesta esim tamofeenin vuoksi. Mun mies kysyi, että miksei sitten aviopuolisolle määrätä samoja lääkkeitä, oltaisiin samassa tilanteessa..
Kyllähän se varmasti miehiä rassaa, kun vaimo nukkuu vieressä mutta vaan nukkuu(lue pyörii hikisenä). Ja myönnän, että kyllä se minuakin rassaa, mutta nainen on rakennettu niin, että jos pää ei ole halukas, ei sitä väkisin voi itseä pakottaa haluamaan..Olen monesti loukkaantuneena itkenyt itseni uneen, kun olen hakenut kainalosta vaan läheisyyttä ja turvaa ja mies on luullut, että nyt on se hetki. Kun en ole halunnut rakastelua, on hän loukkaantunut ja kääntänyt mulle selkänsä.
Toki pitäisi haluta tai ymmärtää tai jotain mutta..
Mulla on täällä nyt uusi "syöpälääke". Se on karvainen ja täplikäs ja aivan ihastuttava!!
Hyvää toiveikasta torstaita kaikille
Julia
- Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Re: Herceptinistä rankka kokemuskevätmieli
- Re: Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Re: Herceptinistä rankka kokemusPäivä kerrallaan
- Re: Herceptinistä rankka kokemuskesän lapsi
- Re: Herceptinistä rankka kokemusKehäkukka
- Re: Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistakevätmieli