Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista

Huomenta ja aurinkoista aamua kaikille,myöskin sinulle kevätmieli.Älä vaivu masennukseen,kyllä elämä vielä voittaa.

Eikö sinulla ole vasta viikko aikaa ekasta taksosta?

Takso todellakin ottaa voimille,niin teki minullakin. Viimeinen viikko ennen hoitoa oli sitten jo hyvä ja ajattele sinulla on vain kaksi taksoa jäljellä,kyllä sinä niistä selviät.
Minä ainakin koin CEF:n paljon "helpommaksi" hoidoksi, ei tullut lihassärkyjä eikä makuaisti muutoksia.Ei tarvinnut syödä niitä kortisoni tablettejakaan. Pari päivää pikkusen etova olo ja siinä kaikki.Itselläni on vielä kaksi Cef hoitoa jäljellä.

Lepää ja anna kehosi toipua rauhassa. Älä stressaa itseäsi seksi asioilla, vaikka tietenkin ne kuuluvat normaaliin elämään,mutta nyt olo on kaikkea muuta kuin normaali ja jotain vapauksia pitää silloin itselleen suoda.Olen minäkin miettinyt niitä asioita,mutta on jäänyt miettimisen asteelle ja onneksi mies on ymmärtänyt minua.

Tsemppiä, voimia ja aurinkoisia ajatuksia sinulle ja kaikille syto putkessa olijoille.
kesän lapsi | 29.3.2007 klo 09:56:48