Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista

Saas nähdä mitä tänään jaksaa, se eilinen ripulointi vei kyllä näemmä taas mehut. Onneksi se loppui, kun otin illalla imodiumia. Vaan saas nähdä meneekö nyt sitten taas vatsa ummelle? En tiedä liittyikö se nyt sytoon, kun mieskin kävi yöllä tyhjäyksessä...

Aamulla kuitenkin oli hieman etova olo ja päätä särkee. Kamomillateetä ja vaaleaa leipää koitin nävertää. Taitaa tää päivä mennä pelastusarmeijalle. Lämpöä ei onneksi kuitenkaan ollut.

Yö oli tosi levoton ilman nukahtamislääkettä ja näin aika painajaisia, mm. tästä sairaudestani, tai oikeastaan ihmisten asenteesta minua kohtaan.

Eilen katselin kun kaksi ikäistäni naista olivat kävelyllä, terveet kiiltävät hiukset hulmuten. Juttelivat iloisesti niitä näitä. Hetken tunsin kateuden piston sydämessäni. Sitten ajattelin, että ehkä heillä on jokin muu risti kannettavaan, pettävä mies tai jotain.

Itse olen miettinyt miten mieheni mahtaa jaksaa tämän sairauteni kanssa, hän kun ei ole edes neljääkymmentä vielä. Tällä hetkellä en voisi ajatellakkaan seksiä, kun alapää on arkana ja muutenkin olo on kaikkea muuta kuin hehkeä. Mitäs jos nämä sytojen välit ovat tälläisiä, eikä olo kohene välillä edes sen vertaa että saisi yöt kunnolla nukuttua?

On varmaan vaikeaa katsoa vierestä, kun toinen on ihan muissa maailmoissa vaivoineen. Nyt tulee itku, onpas mulla huono aamu tänään :(

Täytyy koittaa levätä vielä vähän ja lähteä sitten ulos, siellä piristyy aina..
kevätmieli | 29.3.2007 klo 09:23:31