Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista

Kaunista päivää! Mullakin iski tuo ripuli. Eilen jo oli sellainen jännä tunne tuolla mahassa, mutta illalla sitten eka ripuli. Kävin yöllä kahden tunnin välein vessassa ja arvatkaa sattuiko se ripulointi. Nyt ymmärrän Kevätmieltä. Teki mieli huutaa, mutta ei siinä mikään auttanut, kun melkein vettä työnsi peräpäästä. Mulla ei ole sitä Bepanthen-voidetta vielä hankittuna, etten voinut sitäkään laittaa. Sain aina nukuttua vähän aikaa ja sitten heräsin siihen mahan kouristuksiin. Epäilen tuota Kefexin-antibioottikuuria syylliseksi, mutta kun soitin sairaalaan, sanoivat, että pitää mennä labroihin (CRP, neutrofiilit, leukosyytit). Mulla oli lämpöäkin vähän. 37.4.

Kävin äsken labroissa ja soittelen parin tunnin kuluttua tuloksista. Onko kenelläkään kokemusta, voiko se taxo-hoito vielä vaikuttaa, kun siitä tulee maanantaina jo kolme viikkoa. Siis voisivatko ne ripulointi ja lämpö olla taxon aiheuttamia. Itse epäilin tuota antibioottia, mutta aiheuttaako se lämpöäkin. Nyt on taas olo aika surkea. Olin eilen niin innoissani siitä peruukista ja lähdössä sinne sairaalaan niitä mummoja katsomaan. Jos ei minua näy täällä palstoilla, olen joutunut taas sairaalaan.

Kaunista kevätpäivää kaikille.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 29.3.2007 klo 11:32:17