Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista

Voi hyvä ihme. Että kaikki ollaan nyt sitten ripulissa. Koirakin on ripuloinut pari päivää. Mulla auttoi se imodium mahan kouristeluun, ainakin toistaiseksi. En eilisillan jälkeen ole käynyt synnyttämässä yhtään mitään, mutta pää on kipeä, enkä uskalla ottaa edes särkylääkettä, ettei taas mene pakki sekaisin.. Toivottavasti se on nyt jotain virusta sitten, ettei joka taxosta tule tälläinen suolipoliisinvirkakin..

Kävin kuin kävin kuitenkin luontolenkillä, tein jopa ihan itse ruokaa, mitä ei olekaan viikkoon tapahtunut. Eiköhän tämä tästä, kun ei vajoa itsesääliin, se on pohjaton suo se.

Täytyy koittaa miehen kanssa jutella niistä parisuhteeseen liittyvistä asioista, vaikka kaipa hän ymmärtää. Mutta sanoa ääneen silti, että rakastan..

Sairaalasta tuli tänään kirje, siinä luki että potilas saanut ensimmäisen doketakseliannoksensa ongelmitta ja kotiutettu hyväkuntoisena, heh... No, kaikki on suhteellista. Täytyy verrata omaa tilaansa vaikka Afrikan nälkäänäkeviin. Hyvin kait tässä siis vielä menee. Siinä kirjeessä luki, että mun ki-67 onkin 20%, luulin että 28%. Tuskinpa sillä suurta merkitystä on, mutta hyvä että noin päin. Toivottavasti ne CEFit on tosiaan edes jollain tavoin helpompia, tuntuu aika hurjalta tämä alku. Tai sitten mulla on asenneongelma ja nyt pitää alkaa ajattelemaan tämän hoidon hyviä puolia.

Peruukkikin ois varmaan siellä kaupassa jo, mutten mä jaksa sitä nyt lähteä hakemaan. Muistui mieleen sen leikkauksen jälkeisen tarkastuksen suorittaneen erikoistujan sanat. "Ne on rankkoja hoitoja, viikon on aina pelistä pois, toisen voi paremmin ja kolmannen pelkää jo seuraavaa hoitoa"

Nyt ei kyllä yhtää ilahduta ajatus, että kahden viikon päästä pitäisi antaa pumpata uudestaan tätä samaa myrkkyä sisääni... Kai sinne silti menee kuin nöyrä lammas ja ojentaa kätensä sairaanhoiturille piikitettäväksi... Nyt täytyy kyllä ihan totta tietoisesti alkaa psyykkaamaan itseään.. Hoitojen ainoa tarkoitus on tuhota syöpäsolut.. Tuhannet muut käyvät saman mankelin vuosittain läpi... Yli puolet selviää syövästä..

Jotenkin öklö olo edelleen, onkohan tämä sitä norovirusta taas? Taidan mennä pitkäkseni vaikka kirjan kera..
kevätmieli | 29.3.2007 klo 14:23:52