Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksista

Terveisiä 8 km lenkiltä =o

Kävin varuiksi hakemassa niitä hiivatulehduspuikkoja vielä, kun sanoivat syöppikseltä että ihan hyvin voi koittaa auttaako ne. Tuntui että se kirvellys ja kutina vaan paheni, vaikka kuinka rasvasin.

Mies vaan vei mun autoni ja omansa avaimet, niin päätin sitten kävellä kylälle apteekkiin. Ihan hyvin sitä jaksoi, tosin puolimatkassa oli pakko hyökätä huoltikselle, kun suoli päätti yhtäkkiä tyhjetä =))) On tää touhua..

Lenkin jälkeen kävin suihkussa ja oikein jynssäsin itsestäni kaikki kuonat, tuli sellainen olo, että sen suolityhjäyksen mukana tuli viimeiset taxotkin pihalle. Nyt vähän energiadrinksua naamaan ja jotain hyvää syötävää. Laxoberoniin en taida koskea enää ennen seuraavaa sytoa, jotenkin tuli sellainen entisajan sytostaattikauhukuva mieleen, jossa ns. psknnettaan verta ja suolenpätkiä =o

Illalla hiivapuikko tarvittaessa uumeniin ja harras toive yläilmoille, että huomenna ois jo hyvä päivä ;)

Mulla on tällä tietoa 12.4. seuraava maanvyöry tulossa ylle, toivottavasti se on jo vähän helpompi, kun osaa varautua edes joihinkin asioihin :)

Kehäkukka, mukavaa ettei se peruukkiasia niinp aha ollutkaan, jotenkin noin siihen itsekin suhtaudun, ainakin etukäteen. Vielä ei hiuksia tipu mitenkään normaalia enempää, ja säärikarvatkin ovat sitkeästi kiinni. Kulmakarvoja jopa nypin tänään, eli vielä ne tuntuvat ainakin kasvavankin.

Toivotaan ettei tuo mun reipas lenkkini nyt kostaudu, mutta itseasiassa tuli sellainen tunne, että aineenvaihdunta lähti pelaamaan ja lihaksissa seisovat myrkyt tuli hien mukana pihalle! Olenhan mä joka päivä liikkunut, mutten kerralla noin pitkää. Tänään on sitten n. 10 km tullut pisteltyä. Oispa ihanaa jos nyt jaksais kaksi viikkoa taas liikkua normaalisti =)
kevätmieli | 28.3.2007 klo 18:17:20