Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Herceptinistä rankka kokemus

Huomenia kaikille! Tuosta vatsan toiminnasta vähän täältäkin päin. Mulla on myös noita pukamia tullut. Välillä kovalla ja sitten ripulia. Nyt kun minulla on tuo antibioottikuuri, niin vatsa löysällä ja sitten kirvelee. Olen suihkutellut lämpimällä vedellä ja se ainakin minulla auttaa siihen kipuun ja kirvelyyn. Mitä voidetta te käytätte sinne pyllyn vakoon.

Enää muutama päivä uuteen tiputukseen ja sitten kaikki rumba alkaa taas alusta. Nyt olen muuten aika hyvässä kunnossa, mutta tuo vatsa vähän reistailee. Tietenkin olen väsyneempi kuin normaalisti.

Soitin juuri peruukkiliikkeeseen, josta peruukkini ostin. He lupasivat ajella pääni kaljuksi ja samalla muotoilla peruukkia. Lähden tästä kohtapuolin sipsuttelemaan kaupunkiin. Meiltä on noin kolme kilometriä sinne. Asun Jyväsjärven toisella puolella ja rantaväylää pitkin saan kävellä ihan järven tuntumassa. Onhan tämä taas yksi kokemus. Toivottavasti en ala parkumaan siellä peruukkiliikkeessä. Mutta toisaalta hyvä, että pääsee eroon noista karvoista, joita tippuu joka puolelle. Kerran se vaan kirpaisee.

Kaunis ilma tuolla ulkona. Melkein kesäinen. Iloista päivänjatkoa kaikille.

Kehäkukka:)
Kehäkukka | 28.3.2007 klo 10:32:46