Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Herceptinistä rankka kokemus
Kiitos ja terveisiä sädehoidosta. Yöllä nousi kuume vielä särkyineen....panadolia naamaan ja unta palloon. Klo 8.40 sädehoitoa päänsäryn kera. Juttelin hoitajien kanssa ja sanoivat, että ens kerralla otat särkylääkkeen ennalta. Voihan se olla ettei kolmen viikon päästä tule enää mitään oireita...pelottaa etukäteen. Kyllä meikätyttö kramppasi aikalailla...kaksi hoijaa siinä rauhoitteli ja lääkitsi. Inhotti kun yks ukko siinä vieressä toljotti...sanoin sille että en minä tähän kuole ja jatkoin tärinääni. Kyyneleet vaan valuivat.Tulin äsken kotiin. Sain vihdoin ja viimein käytyä kaupassa ja apteekissa...eilen piti käydä,mutta en kyennyt. Kahdesta lapsesta on pidettävä täällä kotona huoli...olen eronnut ja asun yksin kahden tyttäreni kanssa. Vanhin tytär asuu isänsä luona ja haukkui minut viikonloppuna...että sillein..
kevätmielinen kuule...mulla oli ihan samalla tavalla ensin ummetusta ja sit sai ravata vessassa vähän väliä ja tosi nopeella vauhdilla. ;D
Joo periks ei anneta -vielä 5 herriä jäljellä kolmen viikon välein. Tästä ei onneks tule pahoinvointia,mutta kauhea alaraajasärky...yhyyy...ei koske enää kuin päätä vähän...meen kohta tutimaan. Rinta punoittaa vähän ja on turvoksissa,muttei pipi. :)
- Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Re: Herceptinistä rankka kokemuskevätmieli
- Re: Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Re: Herceptinistä rankka kokemusPäivä kerrallaan
- Re: Herceptinistä rankka kokemuskesän lapsi
- Re: Herceptinistä rankka kokemusKehäkukka
- Re: Herceptinistä rankka kokemusTässä ja nyt
- Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistakevätmieli
- Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistaTässä ja nyt
- Re: Taxoterestä ja sen sivuvaikutuksistaTässä ja nyt