Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: leikkaus ensi viikolla
En osannut oikein leikkausta odottaa. Koitin täyttää päivät kaiken maailman tekemisellä jottei jäisi aikaa miettimiseen.Leikkaus aamuna alkoi jännitys kasvaa mitä lähemmäs helsinkiä menin. Sairaalassa sit kaikki alku jutut tapahtui nopeasti. Tunnin päästä siitä kun olin ilmoittanut tulostani olin jo leikkaussalissa. Tämän tunnin aikana oli vaatteiden vaihto, hoitajan kanssa keskustelu, esilääkitys ja sit olikin menoa. Klo 8 aamulla siis menin leikkaussaliin ja joskus klo 16-17 siirryin takaisin osastolle.Leikkaus siis tehtiin tähystyksellä ja kesti 5tuntia, heräämössä olo ajasta ei oikein mitään muistikuvia. Illalla klo 21 aikoihin sain kokeilla sängystä nousemista ja kävelyä. Seuraavana aamuna taas sängystä ylös ja kävelin. Klo 12 sain luvan lähteä kotiin koska olin niin hyvävointinen.
3viikon sairasloman sain. Toipuminen lähti alkuun hyvin mutta viikon päästä iski 2 tulehdusta. Jälkeenpäin sain kuulla, että tämä toinen tulehdus oli nimeltään kohtutulehdus. Kyllä pikkasen pisti naurattaa kun mietti et kohtu poistettu ja perään saan kohtutulehduksen.
Nyt leikkauksesta reilu 1kk ja vointi aivan normaali.
Seuraavaksi sitten maaliskuussa 3kk kontrolli.
- Re: leikkaus ensi viikollaSiiseli
- Re: leikkaus ensi viikollakesä-09