Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30v ja kohdun poisto syövän takia

Minulle lapsettomuus on tuttu juttu, mutta ei syövän takia,tuntemuksesi ovat siis tosi tuttuja. Nyt minulla on kolme lapsenlasta ja tytär ja poika. Lapseni ovat niin sanottuja sijaislapsia, tosin he olivat pysyväissijoituksessa ja ovat ihan kuin omia. Vaikean alun ym. jälkeen kaikki on nyt hienosti. Tällä hetkellä on enemmän tunn , ettei ikinä pääse lapsista eroon, koska tyttären vanhin lapsi asuu meillä, tytär oli juuri täyttänyt kuusitoista kun lapsi syntyi, joten opiskelut ja muut vei äidin mennessään ja pikkuneiti jäi meille. Tyttö käy kyllä joka toinen viikko äidin luona, äiti käy usein meillä joulukin vietettiin taas yhdessä.
Kyllä minulla meni noin kymmenen vuotta ennen kuin päätin ottaa vieraita lapsia, kyllä se sulattelua vaati. Vieläkin näin monen vuoden jälkeen mietti millainen se saamatta jäänyt lapsi olisi. Eli lapsettomuus ei ole ihan läpihuuto juttu, eikä toisten tokaisut adoptiosta tai muusta kyllä heti kolahda. Muista, että jokainen tekee ratkaisunsa ise.
Paljon voimia sinulle. T. Ulriikka
ulriikka | 28.12.2012 klo 13:12:51