Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30v ja kohdun poisto syövän takia

Hei Ilona :)

Et arvaakkaan kuinka ihanaa on kuulla, että sinäkin olet kokenut näitä äkillisiä mieliala vaihdoksia sairastuessasi. Luulin jo, että olen saamassa hermoromahduksen tai sekoamassa lopullisesti. Harmittaa kun puoliso yrittää tukea parhaansa mukaan ja yhtäkkiä hermostun ilman syytä, ihan kun olisin taas murrosikäinen lapsi.

Minut leikataan heti joulupyhien jälkeen 7.1.2013 maanantaina. Siihen asti tähystysleikkauksen tekevä robotti on kuulemma joululomalla. Niinhän se käy Suomessa, että heinäkuussa ja joulun aikaan, mitään ei tapahdu missään.

Sain tänään soitettua Etelä-Suomen syöpäjärjestöön ja tapaamme äitini kanssa kuntoutusohjaajan huomenna. Samalla katsotaan, josko minulle löytyisi se tukihenkilö. Toisaalta luulen sinusta jo tulleen minulle sellainen :) Tukijoita tuskin voi olla liikaa. Ystäväni pitävät minusta hyvää huolta ja voin koska tahansa jutella heidän kanssaan mistä vain, mutta vertaistuki on kyllä täysin eri asia.

Muistatko vielä miten sinun läheiset reagoivat sairastumiseesi? Ystäväni ovat olleet loistavia ja samoin puolisoni, mutta olen todella huolestunut äidistäni. Hän ei kerro tuntemuksistaan ja sulkeutuu täysin. Toivottavasti saan hänet huomenna keskustelemaan kuntoutusohjaajan luona. Pelkään hänen kohta saavan burnoutin kaikkien vuoden tapahtumien takia.

iltsu | 11.12.2012 klo 00:12:09