Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus ohi ja seuraavaksi hoidot
Juu en ollut töissä nukuinkin niin paljon että ei olisi töistä tullut mitään ja ajat olisivat olleet hankala sovittaa mun töiden kanssa ja on vielä fyysinen työ niin olisi ollut liian raskasta, halusin rauhassa sairastaa kun niitä töitä kyllä kerkee tehä, jälkeen päin mietin et jos olis tehnyt lyhkäsempää päivää mut tuskin musta olis ollu hyötyy siellä, pysyy se pulju pystyssä ilman muakin, Seitsemän viikkoa olin poissa töistä hoitojen takia joista siis puolitoista viikkoa ilman hoitoja palautumis aikaa, töihin paluu oli henkisesti ihanaa, mutta kroppa oli todella kovilla pari viikkoa, hammasta purren ja itkien siitä kuitenkinn selvisin ja sitten rupesi helpottamaan. Kuntohan mulla romahti ihan totaallisesti, tuotti tuskaa pelkkä kävely päiväkodille jonne siis matkaa kilsa ja kaupasta hyvä kun maidon jaksoin kantaa. Hassua kyllä mulla kuitenkin pysy kaikki veri arvot tosi hyvinä ainoastaan viimeinen syto piti jättää väliin, kun oli maksa arvo nousseet.Mutta jokainen varmaan kokee asiat omalla tavallaan ja tietää pathaiten kuinka homma toimii itsellään.
Tsemppiä hoitoihin se aika menee todella nopeasti vaikka aluks ei siltä tuntunut.
- Re: leikkaus ensi viikollaSiiseli
- Re: leikkaus ensi viikollakesä-09
- Re: Leikkaus ohi ja seuraavaksi hoidotSuvi1984