Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 30v ja kohdun poisto syövän takia

Hei

Et uskokaan kuinka paljon sinun viesteistäsi on ollut apua. Olen lukenut meidän välistä viestiketjua uudelleen ja uudelleen.

Tietysti olen kiitollinen siitä, että syöpä löydettiin varhaisessa vaiheessa, mutta samalla surullinen ettei se löytynyt aikaisemmin, jolloin se olisi ollut vielä alle 2 cm ja kohtuni olisi säästynyt.

Olen yrittänyt saada aikaiseksi jo viime viikolla olla yhteydessä syöpäjärjestöön kysyäkseni tukitoiminnasta, mutta tuntuu etten jaksa/ enkä saa mitään aikaiseksi. Psykiatrilla olen käynyt jo muiden tämän vuoden tapahtumien takia, mutta tuntuu ettei keski-ikäinen mies voisi nyt minua auttaa. Ystäväni ovat olleet korvaamaton apua ja puolisonikin yrittää tukea kaikella mahdollisella tavalla. Tuntuu vain, että välillä en saa henkeä kuin norsu olisi rinnan päällä ja hetken päästä se itkeminen alkaakin. Ilmeisesti käsittelen asiaa, vaikka sitä en tiedostakkaan. Toivottavasti tämä ahdistavien tunteiden puuskat loppuvat jossain välissä ja voisin nauttia siitä mitä minulla on, ihania ystäviä ja rakastava puoliso.

Johan sekin alkoi sukulaisten suusta, että ainahan voitte adoptoida. Huokaus. Puolisoni kuittasi sen kyllä mallikkaasti vastaamalla, että sehän on täysin minun ja hänen välinen asia.

Kiitos Ilona kun olet jaksanut vastata viesteihini.
iltsu | 9.12.2012 klo 23:14:49