Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF-hoitoa 6 x saaneet

Kiitän lämpimästi vastauksestasi ja hyvistä neuvoista. Sinulla on ollut myös hyvin rankkaa ja se että olet selvinnyt kannustaa minua. Itsestäni on tuntunut hyvin pahalta lukea nk. julkisuudessa esintyneiden ihmisten sankaritarinoita vaativien tehtävien hoidosta sytokuurien aikana. Ne luovat myös vääriä mielikuvia suurelle yleisölle siitä miten tällaisesta hoidosta "tulisi" selviytyä, jos vain löytyy naisesta tarpeeksi kanttia. Itselleni matka lähikauppaan (30 m) on nyt maksimi mistä selviydyn, jalan. Pahalta on tuntunut myös tiputuksessa ylireippaiden kanssapotilaiden väheksyvät puheet niistä jotka "jäävät sängynpohjalle". Ikäänkuin tämä olisi vapaaehtoinen ja tietoinen valinta! Itse hyvin liikunnallisena ihmisenä koen tilanteen kovin vaikeana.

Kyselen vielä tuosta inkivääristä. Mikäli Karhutar luet tämän laitatko tietoasiitä. Lisäksi minua kinnostaisi kuulla kaikilta tämän CEF 6 x kuurin läpikäyneiltä kynsien putoamisesta. Voiko sitä jotenkin ehkäistä tai miten tilannetta hoidetaan?
Tyrni65 | 26.7.2009 klo 11:01:49