Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kiitos Liljalle ja Karhuttarelle!
Kynnet ovat vielä ihan ok, mutta tämä irtoamisasia ja niiden hidas kasvu takaisin pelottaa minua kovasti. Kyselen hanska-asiaa seuraavalla kerralla. Hieman yli viikon kuluttua on kolmas tiputus edessä. Vielä enemmän tietysti pelottavat nämä vakavimmat haittavaikutukset; verenkuvan muutokset ja valkosolujen liiallisen vähenemisen aiheuttama kuume. Pelkäään esim. etten ehdi avun piiriin, kun minulle lääkärin vastaanotolla sanottiin ohjeeksi että päivystykseen tulee hakeutua kun kuume on 38 astetta, mutta 37,5 voi vielä seurailla kotona. Siinäkin kunnossa olen varmasti jo toimintakyvytön, joten miten ihmeessä tällaisesta tilanteesta voi selviytyä....Samoin pelottavat kaikenlaiset hoidon mahdollisesti aheuttamat jälkivaikutukset, esim. leukemian puhkeaminen tai muu mahdollinen joista olen lukenut. Olen miettinyt jo heti alkuun etten pysty jatkamaan tätä hoitoa, kun sen vaikutukset ovat ottaneet niin voimille. Kiitos kuitenkin hyvistä ohjeista. Yritän todella kamppailla painon pitämiseksi ja vaikeaa se on, mutta selvittelenpä tuota ravintolisäasiaa vielä.- CEF-hoitoa 6 x saaneetTyrni65
- Re: CEF-hoitoa 6 x saaneetTyrni65
- Re: CEF-hoitoa 6 x saaneetKristitty Lilja
- Re: CEF-hoitoa 6 x saaneetTyrni65
- Re: CEF-hoitoa 6 x saaneetKarhutar
- Tsemppiä ja itsetuntoa sinulle!Kristitty Lilja
- Kiitos Liljalle ja Karhuttarelle!Tyrni65
- Kiitos Teille!Tyrni65
- Re: Kiitos Teille!Karhutar
- KynnetTarutar
- Re: Kynnetellinoora
- Re: CEF-hoitoa 6 x saaneetkesä-09
- Re: CEF-hoitoa 6 x saaneetskorpioni-74