Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF-hoitoa 6 x saaneet

Kiitos vastauksestasi ja kannustuksesta! Olen erittäin peloissani näiden rajujen vaikutusten vuoksi. Olen joutunut jäämään sairauslomalle koko sytohoitojakson ajaksi eli nyt kolmeksi kuukaudeksi tästä eteenpäin. Leikkaus oli minulle puolestaan erittäin pieni juttu, siitä toivuin hyvin kevyesti. Minulle tehtiin vasemmasta rinnasta vain osapoisto ja olin sairauslomalla kokonaisuudessaan varmaan vain nelisen päivää. Hieman huippasi, mutta menin jo viikon kuluttua salille treenaamaan ihan kevyesti pääosin jalkoja ja hitusen veivasin kättäkin. Toipuminen eteni todella vauhdilla. Olen läpikäynyt aiemmin elämässäni erittäin suuren leikkauksen, munuaisen poiston, joka oli hyvin rankka leikkauskokemus. Kivut olivat todella kovia ja en saanut itseäni suoraksi kolmeen viikkoon. Rintasyöpäleikkaus oli siihen verrattuna hyvin lempeä ja inhimillinen, tarkkailussa heräillessä oli suorastaan "hauskaa". Mutta nyt huolettaa että näihin sytostaatteihinko minun pitää kuolla? Pelkään todella ettei elimistöni selviydy näistä. Oletteko muut CEF hoidetut menettäneet kyntenne ja kuinka pian se tapahtui?
Tyrni65 | 25.7.2009 klo 21:54:16