Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF-hoitoa 6 x saaneet

Kiitos!
Sytohoidot aloitettiin joulun alla. Muuten sujuivat aikataulussa, mutta kaksi viimeistä paukkua jouduttiin siirtämään viikolla eteenpäin, koska neutrofiiliset ei tahtonut nousta tarpeeksi. Viimeisen sain heti pääsiäisen jälkeen. Sädehoidot meni tosi ihanasti ja minulle ei tullut kuin pikkaisen "rusketusta" hoitoalueelle.Sädehoidot loppuivat 12.6. Sairaslomaa kirjoitettiin heti leikkauksen jälkeen tähän kyseiseen 1.9. asti, johtunee varmaan raskaasta työstäni. No nyt olen saanut nauttia kesästä ja kerätä voimia ennen töihin lähtöä.
Zoladex implantti laitetaan kerran kuukaudessa "vatsamakkaroihin" ja sen on tarkoitus lopettaa munasarjojen toiminta kahdeksi vuodeksi. Tamofen ei sitä yksin saa aikaiseksi minulla. Rintasyöpäni oli voimakkaasti hormonipositiivinen ja niihin nämä hoidot on.

Toivon myös sinulle kuin meille kaikille onnellista ja terveempää tulevaisuutta!
skorpioni-74 | 29.7.2009 klo 18:47:35