Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: CEF-hoitoa 6 x saaneet

Kyllä täytyy olla tyytyväinen että näin hyvin mennyt.Minulla ehkä suurinta pelkoa saa aikaan kivut...vaikka kolme synnytystä takana...niin kipujen hallinta hiukan heikko;)...kironnut siellä kuin joku metsälappalainen, vaikka sitä en ole mutta sun täällä Lapissa. Pitkältä oman asennoitumiseen vaikutta se mitä "menetyksiä" ja vastoinkäymisiä ollut tätä ja ertyisesti miten niistä selvinnyt. Positiivinen asenne ja eläminen tässä päivässä ja hetkessä on kantanut minua eteenpäin ja lähes epätoivon vimmalla yritän pitääkin sitä yllä.Minulla on oikeus olla nyt itsekäs ja teen juuri sitä mitä haluan milloinkin tai sitten olen tekemättä.
Voimia sinulle Tyrni...eletään tässä hetkessä ja otetaan vastaan mitä tulee, kyllä nämä hoidot loppuu aikanaan ja elämä jatkuu meillä ihanana, tosin hieman erilaisena kun saimme tämän loppuelämän kaverin seuraksi!!
hoitsu40 | 31.7.2009 klo 21:08:08