Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kiitos Teille!

Kiitos sinulle ja Ellinooralle hyvin lohduttavista ja viisaista kommenteista. Samalla opin jotain käytännössä itselleni aivan uutta, ettei sokeri olisi sallittua. olen yrittänyt pitää painoa ylä syömällä mahdollisimman sokerista ja tietysti se ällöttää aivan tavattomasti: miksiköhän minä kuulen asiasta vasta nyt? Onko sokerilla jollain tapaa muitakin huonoja vaikutuksia sytojen aikana kuin tietysti tuo että se äklöttää?

En tiedä pelkojeni syitä. Yksin olo vahvistaa niitä, olen sen huomannut. Ja huonon voinnin ilmestyttyä yksin ollessa aktivoituu aina ahdistunut, hyvin pelokas mieli. Tänään tapasin sisartani ja taas tuntuu paremmalta. Eilen oli varmaan valkosoluromahduspäivä ja tosi kehno olo, kuolemanpelko pukkasi päälle. Pikemminkin ajatukseni juoksevat tuolloin niin että vasta vajaa puoliväli ja tällaisia oloja, mitähän tuleva tuo tullessaan, jos tästä vielä pahenee. Eli pelkään kärsimystä, pelkän tuupertuvani kynnykselle, pelkään ettei minua uskota, pelkään etten saa taksia, pelkään että hätäkeskus ilmoittaa ettei tule tällaisessa tapauksessa ambulanssia. Mutta ehkä tuo toinenkin suunta voi olla siis mahdollinen. Kiitos Teille, tuli toiveikkaampi olo !
Tyrni65 | 27.7.2009 klo 21:13:11