Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)
Hei vaan kanssasisaret,rohkenempa minäkin kirjoittelemaan! Olen lukenut viestejänne ja saanut niistä voimaa ja piristystä. Tietää ettei ole yksin tämän "paholaisen kynsissä".
Olen 42-vuotias, lokakuussa sattumalöydöksenä löytyi syöpäkasvain. Leikattiin marraskuun lopulla, rinnan osapoisto ja kainaloevakuaatio. Tammikuun 4.päivä lisäleikkauksessa otettiin lisää kudosta pois. Onnekseni ei levinneisyyttä imusolmikkeisiin ja vatsan uä- ja luustokartta puhdas. Hoidot päästiin alkamaan 2 viikkoa sitten: 6*CEF,sen jälkeen sädehoito ja 5 v. Tamofenia. Melkoinen hevoskuuri!
Kyllähän tässä on alkuun itketty mutta nyt on tosi taistelutahto päällä. Eilen illalla meinas suru hiipiä sydämeen (mies kursseilla ja pyöritän tässä arkea, lapset 13&11v) mutta kun lähti lenkille -23 pakkaseen tähtitaivasta ihailemaan se jo selkeytti ajatuksia taas kummasti!
Te jotka odottelette Cef alkua; mulla meni eka melko vaivattomasti, pahoinvointilääkkeet auttoivat hyvin. Etovaa oloa n. 4 päivän ajan, metallin makua suussa ihan kuin rautanauloja syönyt. Pientä väsymistä. Hiukset/karvat ei ole vielä lähteneet, alapäästä lähtee kuulemma ensin!
Voimia kaikille,
meri64
- Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)meri64