Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)
Heippa! Kovin kuulostavat tutuilta nuo limakalvovaivat. Kuivat silmät, nenäverenvuotoa, kerran verta ulosteen mukana, alapään ongelmat jne. Kovaan vatsaan olen saanut avun liotetuista pellavansiemenistä ja puolukoista. Ja sitten peruukkiin.On siihen totuttautuminen, koska eihän se ole just niin kuin omat (täälläkin melkoinen petolinnun perse, joten en samanlaista peruukkia haluaisikaan). Minulla ainakin pitää välillä tarkistella, onko se varmasti paikoillaan. Omia hiuksia on vielä jonkun verran (3 taxoa takana), joten huivi on hyvin luonteva kotosalla ja hattu kaupungilla. Otsatukkaa näkyy alta. Olen laskeskellut, että tarvitsen peruukkia vielä elokuussa töihin mennessä, koska en ole lyhyiden hiusten ihminen. Joten on siihen totuttava. Muuten vointi on hyvin normaalin tuntuinen (8 päivää tiputuksesta). Sauvakävely maistuu, samoin ruoka. Unet on niin ja näin. Hirveät vaihdevuosioireet iskivät päälle. En hikoile, mutta vuoroin on kuuma ja kylmä. Yöt menevät peitto päälle, peitto pois -rataa. Pitäisikö nyt jo kokeilla vastalääkitystä? Tulossa on nimittäin viiden vuoden mummohormonit. Onko muuten JOLLAKIN säilyneet kulmakarvat ja ripset? CEF on vissiin niiden vihollinen. Nyt olen vielä terveen näköinen, mutta en enää, jos ne häviävät. Hyvää viikonloppua ja ulkoiluilmoja ja -haluja kaikille toivottelee Lillukka- Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)lillukka