Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)

Hei kaikille!
Täällä palstalla sitä taas ollaan. Alkuviikko oli aivan kamala luustokipujen vuoksi. Ehdin käydä jo aivojen ja keuhkojen ct-ssä, kun se oikea silmä alkoi roikkua. Siellä onneksi kaikki puhdasta ja etäpesäkkeitä "vaan" luustossa..
Keskiviikkona onkologi vihjasi, että hoidot alkaisivatkin alaselän kertasädetyksellä, lisänä bondronaatti luuston kovetukseen(jota olen jo yhdesti saanut). Tämä kertasädetys veisi karmeat kivut ja tuhoaisi isoimmat etäpesäkkeet. Sytoja ei kuitenkaan voi sitten aloittaa heti, koska elimistö ei kestä.Tässä sitä nyt sitten pähkäillään, kuinka paljon etäpesäkkeet ehtivät muualla luustossa lisääntyä, kun sädetys putsaa vaan yhden paikan. Sitä en pystynyt lääkäriltä kysymään, kun olin kivusta niin sekaisin.Onko teillä muilla tehty luustolevinneisyydessä näin..
No kivut ovat nyt taas antaneet vähän perikisi. Otin keskiviikkona 2x tupla-annoksen panacodia ja sain nukuttua.On kyllä muuten inho lääke, kun siitä tulee niin öklö olo ja ummetus tietty.
Syömiseen sytojen aikana. Mulle maistui koko hoitojen ajan hedelmäsalaatti. Se oli kylmää ja raikasta. Suosittelen lämpimästi!!
Voimia kaikille
Julia
julia | 2.2.2007 klo 11:15:04