Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)

Tärkeää asiaa kirjoittelit tuosta ruokailusta, Piastar! Kerron tähän, miten minulle kävi. Ekan ceffin jälkeen lähdin kaupungille (niinkuin olin yleensä aiemminkin tehnyt sytotiputuksen jälkeen, koska eihän se kaamee kapula välittömästi ollut Taxoteren aikaan tullut) ja kun tuli nälkä, menin syömään Cafe Picnic´iin uuniperunaa tonnikalalla ja fetajuustolla. MIKÄ VIRHE! Vieläkin tulee yököttävä olo pelkästään kun kuljen Picnicin ohi! Pääsin silloin kyllä kotiin asti, ennenkuin oksentelu alkoi, mutta tuon jälkeen olen mennyt kiltisti cef-tiputuksesta suoraan kotiin ja syönyt hyvin kevyesti ja neutraaleja ruokia. Ekan ceffin aikaan pelkkä mielikuva syödystä uuniperuna-feta-tonnikala-annoksesta sai aikaan jopa oksennusrefleksin ja siitä mielikuvasta oli tosi vaikea päästä eroon! Ja älkää ainakaan syökö mieliruokaanne, jos aiotte sitä syödä jatkossakin ;)

Ummetus on tosi hankala vaiva monelle, jo cef aiheuttaa ummetusta, sekä pahoinvointiin käytettävät lääkkeet. Itse käytin yleensä lopulta Laxoberon-"helmiä", joilla vatsa menikin sitten helposti liian löysäksi. Mutta eipä ollut ummetusta enää! ;)

Tänään menen saamaan ensimmäisen Zoladex-piikin ja vähän jännityksellä sitä odotan. Varautunut olen Emla-laastarilla :). Tamofenia olen syönyt nyt lauantaista lähtien, eli 5. pilleri meni tänään, eikä ainakaan mitään välittömiä sivuvaikutuksia ole todettavissa. Luin kyllä, että menee noin neljä viikkoa ennenkuin vaikutus alkaa olla terapeuttisella tasolla.

Voimia kaikille!
miu
-miu- | 31.1.2007 klo 11:11:00