Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)

Hei vaan!
Olin sitten viikonlopun nauttimassa mosaiikkitöistä ja tunsin itseni tosi terveeksi. Ei ollut luustokivuista tietoakaan(toki söin särkkäreitä, mutta kuitenkin). Tänä aamuna heräsin oikean puolen sierain tosi tukossa ja kun nousin ja katsoin peilistä, oli oikea silmäkin turvonnut. Ajattelin sen olevan flunssaa, mutta aamun aikana koko poskea ja korvaa alkoi kihelmöimään ja kuumottamaan. Kävin lääkärissä, joka passitti poskiontelo-ja keuhkokuviin. Kuvat olivat puhtaat. Kaulassani solisluun alla on ollut suurentunut imusolmuke, jota ei olla vielä tutkittu. Se on nyt isontunut ja lääkäri epäili, että aiheuttaa painetta, joka turvottaa kasvoja. Soitteli onkologin ja kirurgin kanssa ja laittoivat kiirreellisenä(!?)ct-kuviin. Eli taas odotellaan ja mietitään alkaako hoidot imusolmukkeen sädettämisellä vaiko sytoilla. Tuntuu, että syöpä hilluu nyt miten sattuu mun sisällä ja lällättää, kun hoidot eivät ala.
Onko muilla ollut tälläisia oireita?? Olen aika ymmälläni taas vaihteeksi.
Vastauksianne odotellen ja vointeja toivotellen
Julia
julia | 29.1.2007 klo 18:00:04