Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)
Aurinkoista päivää kaikille. Mulla kolmas cef ensi keskiviikkona. Vointi on ollut aika hyvä. Hiukset lähti melkeinkokonaan jo ekan jälkeen. Huivit ja pipot ahkerassa käytössä. Peruukki vain pakollisissa tilanteissa. Tosin ihan hyvä peruukki koska vertaistukiryhmässä luulivat että on vielä omat hiukset. Ripset ja kulmat vielä tallella. Mulla on koko ikäni (melkein 50 v.) ollut hirveän rasvainen iho ja nyt hoidon aikana nautin kun naama ei kiillä vaan on päinvastoin kuiva. Eikä pukkaa finnejä leukaan. En tiedä kummassa on enemmän sivuvaikutuksia, cefissä vai taxossa mutta kyllä tän cefin ainakin ihan hyvin kestää. Itselläni 6 x cef joista nyt kaksi takana. Tiputuksen jälkeen 3-4 päivää oksettava ja väsynyt olo mutta sitten loppuaika suht normaalia. Pakkohan tää on kestää ja toivoa että nujertaa mahdolliset metastaasit. Mulla leikattiin ensin osapoistolla ja kuukauden päästä varmuuden vuoksi koko rinta. Kainalot oli puhtaat. Jäljelle jäänyt rinta vaan kipuilee jotenkin välillä. Toivottavasti on ihan normaalia. Jaksamisia kaikille.
- Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)TINTTI57