Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)
Hei vaan teille kaikille!Sen verran sädetyksestä haluan sanoa, että pidin sitä hurjan helppona hoitona. Matkat olivat raskain osuus(meiltä 145 km sivu), mutta sytojen jälkeen sädehoito oli kyllä lastenleikkiä. Toki tulin cef:istä niin kipeäksi ja sädehoito ei aiheuttanut haavaumia, joten siinä tietysti syy tällaisiin tuntemuksiin.
Nyt odottelen vielä, millä aloittavat hoitamaan näitä luuston etäpesäkkeitä. Soitin eilen onkopolille ja siellä osasivat rauhoittaa mun mieltä ja luoda uskoa tulevaan.Kunhan patologi saa her- määritykset tehtyä, meetingissä löytävät mulle parhaan mahdollisen hoidon.
Ai niin, sellaista piti vielä sanoa, että olen käyttänyt edellisten hoitojen aikana Daktarin-suugeeliä suun ja kurkun haavaumiin, ja se on auttanut tosi paljon. Hain sitä nytkin jo valmiiksi.
Lämpöisiä halauksia kaikille teille!!
Julia
- Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)julia