Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)
heippa!Flunssa myös minulla...ohi menossa tosin mutta soitin syto polille ja he laittoivat CRP:n pyynnön labraan eli kun menen tänään verikokeeseen niin katsovat samalla tulehdusarvon. Jos CRP kohonnut niin sitten syto siirtyy tai jos vointi heikko mutta valuva nenä ei kuulemma ole esteenä.
Minulla jo siirtyi viime vkon CEF kun alkoi viisauden hammas vihloa siihen malliin että se piti poistaa, onneksi lähti nitkuttelemalla. Antibioottikuuri tuli varmuuden vuoksi koska olen sytokuurilla. Vieläkin on suu kipeänä mutta onneksi särkylääke auttaa, kestää kuulemma jopa 2 vkoa se kipuilu...tänään aamulla meinasi tulla epätoivoinen olo kun on nenä ja kurkku ja vielä hampaanpoisto vihlontaa ja sitten ajattelin että CEF vielä päälle ja pientä pahoinvointia tähän eloon...mutta ei kai se auta kun raahautua labraan verikokeeseen ja jos kaikki hyvin niin sitten 5. CEF tiistaina...oispa tää koko sytorumba jo takanapäin...nyt minun mies soittikin ja sanoi että lähdetään lounaalle yhdessä niin piristyt vähän - kyllä tuli sopivasti, heti sain virtaa tähän päivään!! Tsemppiä Mimille ja Lillukalle!
- Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)piastar