Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)
Hei!Minullakin on 3xtaxoa ohi tänään viimeinen ja sitten 3xCEF ja sädehoidot päälle. Minulla ei ole tullut taxosta sivuvaikutuksia ja tukkakin on vielä päässä tosin harventuneena! Minuakin huolestuttaa nyt nuo CEF:it että kuinka niissä menee, mutta rohkeasti vain hoitoihin ja katsotaan mitä tuleman pitää. On ollut mukava kuulla että kaikille ei ole CEF:istä tullut niin pahoja oireita ja onhan niitä lääkkeitä mitä sitten nautitaan. Oli hyvä saada vinkki siitä suuhuuhteluvedestä, itse olen käyttänyt suolaliuosta tiheästi ja auttanut toistaiseksi. Lisäksi Bepanthen suutabletit. Hiukset ja muut karvat lähtee kyllä varmasti silloin mutta mitäpä tuosta, toivon vaan että paranen ja tukkakin varmaan kasvaa taas uudelleen.
Itse olen mukana FinnXX tutkimuksessa ja syön lisäksi Xeloda tabletteja. Rohkeasti vain mukaan marraskuu tutkimukseen! Siinä saa hyvää hoitoa ja toivottavasti tehokastakin. Tutkimuksessa ei automaattisesti muuten kaikki saa Xeloda tabletteja.
Lämmin talvitervehdys teille kaikille!
- Re: Sytoputkessa (jatkoa Sytoputken alussa -keskusteluun)lokakuu