Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt ottaa kaljuun..

Ilman parempaa ammatillista tai muutakaan tietämystä väittäisin, että henkinen pahoinvointi on riskitekijä. Kaikkina kolmena kertana, kun olen joutunut leikkaukseen, niitä on edeltänyt pitkään tietyn tyyppinen olo. Tämä olo on johtunut milloin pitkäkestoisesta työstressistä, väärinkohtelusta työpaikalla tai muusta harmista (uupumus, masennus, ihmissuhdekriisi).

Oloni on ollut pitkään pahaenteisen kireä ja tukkoinen. On ollut sellainen tunne, että elintoiminnot ovat lähes seis, eikä soluhengitys toimi kunnolla. Mielestäni tällainen on hyvin otollinen maaperä epämuodostuneille soluille. Jos näin on, olen varmaan nämä syövät itselleni aiheuttanut. Olisin kai ainakin teoriassa voinut hypätä pois oravanpyörästä. Kun kolmannen kerran jouduin tähän (enää en päässyt säikähdyksellä), tuli sellainen olo, että olen todella kovapäinen, kun en vähemmällä älyä hellittää.

Tigerlily

Tigerlily | 26.5.2007 klo 11:26:18