Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt ottaa kaljuun..
Kyllä sitä näkee punaista noista "näin ehkäiset syövän"-jutuista. Sairastumisen alkuvaiheessa ne olivat niitä suurimpia ahdistuksen aiheuttajia. Minua syyllistettiin kaiken tämän keskellä!Itse en ole löytänyt myöskään mitään yhteyttä rintasyövälläni ja niillä tavallisilla aiheuttajilla. Nyt kun järki on palannut tunteiden takaa elämään, pystyn miettimään syitä lähinnä arpapelillä. Toisille tämä tulee - toisille ei.
Ystäväni ehkä myös pelästyivät elämän menoa kunnolla sillä jos tuolle Maikkendaalille on tullut syöpä tuolla terveysinnolla, liikunnalla ja positiivisuudella ja 37v, niin minäkin voin siihen sairastua. Näistä on puhuttu ettei nyt aleta elämää ja syöpää pelkäämään, vaan nautitaan tästä hetkestä ja eletään täysillä.
Olen kirjoitellut ajankulukseni artikkelia minä ja liikunta, jossa pohdin syövän tuloa, vaan jättänenkö tuon pöytälaatikkooni..
Että semmosia mietteitä.
Maikkendaali
- Nyt ottaa kaljuun..kevätmieli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..MeriTuuli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Lifeline
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuu
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa