Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt ottaa kaljuun..
Hei, mullekin moni on sanonut tosi varmalla äänellä, että ei nykyään sytostaateista lähde tukka, ei ainakaan kaikilla. Tähän sitten olen vastannut (vaikka vielä oma tukka päässä). Että kyllä kuule taxoterellä lähtee ja lähtee muuten muitakin karvoja, kuin tukka.Muakin suuttuttaa noi lehtien sellainen hurmos-tyylinen kirjoittelu, että kun elät ja syöt näin ja näin, niin mikään tauti ei sitten muka tartu.....Blääh.
Minä olen syönyt e-pillereitä 20 vuotta. Virallisten tutkimustulosten perusteella ei ole näyttöä, että e-pillerit vaikuttaisivat hormoonipositiivisen syövän syntyyn. Silti lehtien palstoilla ihan fakta tietona julistetaan täysin päinvastaista tietoa. Mun syntini on sitten tämä.
Onko tällä palstalla muita, jotka on käyttäneet e-pillereitä? Aika moni aikasemmassa keskutelussa kertoi kierukasta.
MeriTuuli
- Nyt ottaa kaljuun..kevätmieli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..MeriTuuli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Lifeline
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuu
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuussa06 leikattu